Välkomnar baksmällan

Hej
   
Trevlig lördagsmorgon, klockan är halv fyra och jag har fortfarande inte fått en enda vettig sak gjort. Jag sket i att träna, handla och tvätta - det tar jag imorgon eller något.
  
Igår var det spårat, nästan lite för spårat för att jag ens ska kunna tycka det var en kul kväll så här i efterhand. Men jag var glad under kvällen iallafall! Körde dock på från klockan 17.00 då jag var på finest mingelkväll men lansering av det nya mousserande vinet berry temptations, som var helt sjukt gott!
   
Ikväll blir det bio, sedan utgång. Gäller bara att tagga till nu, fast det gör jag alltid när kvällen börjar närma sig. 
    
       
   
Nu blir det film och en stor kopp kaffe, måste komma igång nu om jag ska orka dansa hela natten lång!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Candie de oliveira

snygg bild på er där !

2011-09-18 @ 12:47:06
URL: http://eyecandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0