Trött

Är fortfarande trött, har varit massa folk här idag och käkat och druckit vin, bland annat två av mina kusiner. Ikväll blir det att plugga lite och sedan sova tidigt, imorgon är det skola..och på tisdag KRYSSNING!  
  
Det är iallafall skönt att jag äntligen kan se vilka som är mina riktiga vänner, vilka man verkligen kan lita på samt vilka som bara är med en för att de vill ta del av mitt liv. Jag tycker det känns tråkigt, riktigt tråkigt. Jag ska alltid lita på fel personer, och kan ibland ha svårt att vara elak eller säga emot, vilket gör att jag själv blir ledsen i slutändan. Jag kommer sluta offra så mycket för personer som ändå inte ger något tillbaka. Jag går inte i högstadiet längre och är så pass gammal att jag klarar av att ha min egen integritet mer än väl. Från och med nu kommer jag sätta gränser för de vänner som bara vill utnyttja mig och komma åt det jag har. Vänskap ska vara på lika villkor och inte handla om att försöka ta över sin kompis plats. 
        
PUSS på er alla vänner som jag verkligen tycker om, jag tror att ni vet vilka som jag inkluderar i det..annars får ni fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0