I'm such a goodgirl!

Jag sitter här fixad, men orkar helt enkelt inte gå ut ikväll. Jag har hostat och snörvlat hela natten, och nu när jag checkade tempern så står den på 38,9 c. I vanliga fall skulle jag säkert gått ut ändå, skitit i sjukdomen..men idag orkar jag faktiskt inte, jag har för lite energi. Istället blir det ut till Vh för en myskväll med film, jag behöver det. Är stolt över mig själv, det här är den första lördagen enda sedan jag flyttade till Stockholm som jag inte är ute. Alkoholen och resten som hör till får vänta tills i veckan. Ikväll är det girlsnight med film och massa onyttigheter såsom vin och massa godis.  
     
 
Ska strax tvätta av allt smink, ta bort löshåret och krypa ner i ett par mjuka leggins och en stor mysig tröja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0